Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeKupiłem taki motocykl jako swój pierwszy do kategorii B. Moto jak na razie sprawuje się dobrze i prędkość maksymalna jaką osiągnąłem, bo wszystkich chyba to najbardziej interesuje to 124 km/h. Ale nie było to takie łatwe. Normalne prędkości to są raczej na poziomie do 100 - 105 km/h. To co najbardziej może przeszkadzać, to fakt, że kierownica jest dość nisko i daleko położona, więc do turystyki jest on raczej nie za bardzo wygodny, plecy bolą dość szybko. Trzeba zwrócić w tym motocyklu uwagę na napinacze łańcucha rozrządu, te krótkie mają wadę fabryczną i potrafią się zepsuć i wiadomo... koniec silnika. Zawory trzeba obowiązkowo wyregulować co jakiś czas, a jest ich osiem. Natychmiast przy tym zsynchronizować gaźniki. Nie zauważyłem u mnie żadnej blokady. A odcięcie włączyło mi się tylko jeden raz przy 13k na dwójce lub trójce (nie pamiętam). Ogólnie motocykl fajny na miasto i tor, w trasy nie polecam, chyba, że ktoś lubi jeździć tylko przepisowo. Ten motocykl to świetna alternatywa dla drogich 125-tek i nie jest to żaden chińczyk, tylko porządny koreański motocykl. Znajdziecie w nim wiele podobieństw z Suzuki i Hondy. Kto chce ten znajdzie w internecie dużo na ten temat. Na koniec podam spalanie: ok 4l. Początkowo miałem mniejsze, ale nie umiałem nim jeździć, moto lubi być wkręcane na obroty, dlatego ostatnio mam tak 4,1-4,2 l/100km, a bak ma 17 litrów ;-)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza